به روزترین ها

عینک واقعیت مجازی ماکروسافت

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

عینک جدید مایکروسافت که HoloLens نام گرفته است همانند یک عینک عادی بر سر قرار می گیرد و می تواند تصاویر مجازی را در برابر کاربر به نمایش درآورد.

این دستگاه به صورت کامل بی سیم است و از پردازنده، باتری و سیستم بیسیم خود استفاده می کند. کاربرانی که می خواهند از این وسیله استفاده کنند نیازی به کامپیوتر، موبایل یا دستگاه دیگری ندارند و می توانند آن را به صورت تکی به کار گیرند.

همانند هلوگرام هایی که در فیلم های علمی تخیلی نمایش داده می شود افراد استفاده کننده از این وسیله می توانند با آزادی تمام در محیط حرکت کنند و وسیله های مجازی نمایش داده شده توسط دستگاه به صورت ثابت در یک نقطه باقی خواهند ماند. با حرکت در محیط وسایل نمایش داده شده را می توان از نقاط و زوایای متفاوت بررسی کرد. از امکانات دیگر این سیستم می توان به قابلیت پخش نقطه ای صدا اشاره کرد، به این صورت که صدای یک وسیله نمایش داده شده از نقطه قرار گیری آن دستگاه پخش می شود تا حس سه بعدی بودن به شکل بهتری منتقل شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
محمدکاظمی، فردین آریافر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی